مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:202020-11-24اقتصادي

5 نکته حیاتی که باید در خرید تجهیزات پزشکی بدانید


تا به حال به این فکر کردید چه میشد اگر در انتخاب تجهیزات پزشکی دقیقا کالای منطبق با شرایط بیمارتان به شما ارائه می شد و مجبور نبودید به خاطر خصوصیاتی که شاید هیچگاه در پروسه درمان به کار شما نیاید، - هزینه اضافی پرداخت کنید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تجهیزگستران ابوریحان، با وجود کارشناسان مجرب تیم تجهیز گستران ابوریحان و با رعایت 5 نکته زیر انتخاب کاربردی تجهیزات پزشکی برای شما فراهم می شود: 1.

پیش از خرید، هدف و کاربرد محصول باید مشخص شود: با تعیین هدف و کاربرد محصول مورد نظر و بیان شرایط خود به کارشناسان، می توان کیفیت کار را متناسب با کاربرد آن تنظیم کرده و متناسب با آن کیفیت، هزینه پرداخت شود.

چنانچه پیش از خرید این موضوعات روشن شود، کارشناس مربوطه نیز بهتر به نیاز پاسخ خواهد داد، چرا که محصول را متناسب با کاربرد آن به شما معرفی خواهد کرد.

2.

ترجیحاً با مراکز معتبر کار کنید تا درمانده نشوید! شواهد نشان داده مراکز معتبر و دارای سابقه در زمان بروز مشکل پاسخگویی بهتری دارند شاید علت آن باشد که این مراکز دارای جا و مکان مشخص هستند و در ابعاد بزرگتر به کسب و کار در زمینه فروش تجهیزات پزشکی مشغول هستند، بهتر است در مورد تجهیزات پزشکی که نقش مهم و حساسی در زمینه تشخیص و بهبود درمان دارد از همان ابتدا از مراکز معتبر خرید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته حیاتی که باید در خرید تجهیزات پزشکی بدانید

5 نکته حیاتی که باید در خرید تجهیزات پزشکی بدانید